سئو سایت شرکتی | سئو وب سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی برای هر بیزینسی که بخواهد در کل کشور شناخته شده باشد و به عنوان یک برند مطرح شود لازم است. امروزه مدیرانی که با سواد و تحصیل کرده هستند به این نتیجه رسیده اند که سئو سایت شرکتی یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات و برند شدن شرکت میباشد و از طریق سئو میتوانند مخاطبان زیادی را با خدمات خود آشنا کرده و آنها را جذب کنند.
 در چند سال اخیر به ویژه بعد از ویروس کرونا در کل جهان و همچنین ایران همه کسب و کارها به صورت اینترنتی و آنلاین شروع به کسب درآمد کرده اند.
توصیه سئو موشک به شما این است که اگر سایت ندارید و یا دارید ولی سئو شده نیست از همین امروز شروع کنید تا شرکت خود را به عنوان یک برند مطرح کنید و مخاطبان زیادی را با فعالیت های خود آشنا کنید.

مزایای سئو سایت شرکتی

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

با سئو سایت شرکتی در واقع خدمات شما در معرض دید مخاطبان زیادی قرار میگیرد و کاربران راحت تر میتوانند با شما تعامل داشته باشند. طبق آمار 85% از مخاطبان فقط صفحه اول گوگل را میبینند و نیاز خود را برطرف میکنند و تنها 15% از آنها به صفحات بعدی مراجعه میکنند. با بهینه سازی سایت شرکتی خود میتوانید به صفحات برتر و رتبه های نخست گوگل دست پیدا کنید و در نتیجه ترافیک و نرخ کلیک سایت شرکتی خود را افزایش دهید.

جستجوی کلمات کلیدی

همیشه رتبه یک گوگل برای شما

اگر شما برای شرکت خود اهمیت قائل هستید باید هزینه کنید تا سئو سایت شرکت شما به صورت اصولی بهینه سازی شود. با سئو کردن اصولی سایت شرکتی خود میتوانید همیشه در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید و مخاطبان خود را چندین برابر افزایش دهید. اگر وبسایت شما در رنکینگ های برتر گوگل نیست بدان معنی است که فعالیت های شما اصلا برای کاربران دیده نمیشود و در واقع نامرئی است.

تبدیل شدن به یک برند

تبدیل شدن به یک برند

بهترین، کم هزینه ترین و پایدارترین راه برای برند شدن یک شرکت، طراحی و بهینه سازی سایت شرکتی طبق قوانین و خواسته های گوگل است، که میتواند فعالیت های شرکت شما را به یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل کند.
برای مثال دی جی کالا که از طریق طراحی سایت و سئو کردن آن توانسته است خود را به عنوان یک برند در ایران مطرح کند.

اقدامات لازم برای سئو سایت شرکتی در سئو موشک

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی

کاربران با استفاده از کلمه کلیدی مد نظر خود و سرچ کردن آن در موتورهای جستجوگر نیاز خود را برطرف میکند. بنابراین ما با استفاده از ابزارهای سئو، کلمات کلیدی را شناسایی خواهیم کرد که بیشترین جستجو و بازدید کننده را نسبت به کلمه کلیدی دیگر دارند. انتخاب و نوشتن بهترین کلمه کلیدی میتواند سئو سایت شرکتی شما را در مسیر پیشرفت قابل ملاحظه ای قرار دهد.

کیبورد تارگتینگ

کیورد تارگتینگ

کیورد تارگتینگ به معنی فرود آمدن کاربر در صفحه مورد نیاز خود میباشد. این که ما بدانیم هر صفحه از سایت را بر روی چه کلمه کلیدی بهینه سازی کنیم تا کاربران هدفمند را به سمت سایت خود سوق دهیم تا نیاز و خواسته های آنها را برطرف کنیم. کیورد تارگتینگ یکی از مهم ترین مراحل در سئو سایت های شرکتی است که تیم seomoshak با آنالیز و تحلیل دقیق آن را پیاده سازی میکند.

تدوین استراتژی سایت

تدوین استراتژی سایت

برنامه ریزی و چیدن استراتژی برای یک سایت یکی از اصلی ترین کارها در ابتدای سئو وبسایت شرکتی است. تعیین هدف و برنامه داشتن نسبت به پیشرفت سایت میتواند مسیر و آینده سایت را مشخص کند. شرکت سئو موشک نقشه سایت و استراتژی آن را طراحی کرده و در اختیار مدیر شرکت ها قرار میدهد تا مسیر سایت خود را به صورت واضح مشاهده کرده و طبق آن برنامه ریزی و عمل کند.

لینک سازی داخلی و خارجی

لینک داخلی و لینک خارجی

لینک سازی در سایت ها به دو صورت داخلی و خارجی انجام میشود. لینک سازی های داخلی که درون سایت خود از یک صفحه ای به صفحه دیگر از همان وبسایت برای بهتر خزیدن موتور های جستجو و تعامل بیشتر کاربر با صفحات دیگر سایت ایجاد میشود. لینک سازی خارجی بیرون از سایت انجام میشود یعنی از یک سایت به سایت دیگر لینک میدهیم و این کار باعث میشود که اعتبار و قدرت آن دامنه به سایت ما منتقل شود. و این یعنی مهر تایید و تعریف یک سایت قدرتمند و معتبر از سایت شما میباشد که نزد گوگل ارزشمند است.

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی سرعت سایت

یکی از اصلی ترین معیار های رتبه بندی گوگل برای سئو سایت شرکتی میتوان گفت سرعت بالا و بهینه سازی آن است. سرعت سایت میتواند تجربه کاربری خوبی را به ارمغان بیاورد و مخاطبان از سایت شما راضی باشند. کاربر دوست دارد در سریعترین زمان ممکن به اهدافش از جستجوی کلمه کلیدی مد نظر خود برسد، و هر سایتی که بهترین سرعت را نسبت به رقبای خود داشته باشد میتواند به رتبه های بهتری نزد گوگل دست پیدا کند. بهینه سازی و افزایش سرعت سایت شرکتی مربوط به مرحله برنامه نویسی و طراحی سایت است.

تولید محتوا و سئو محتوا

تولید محتوا و سئو محتوا

تولید محتوا در سئو سایت های شرکتی بدلیل نبود محصول و همچنین ارائه خدمات نسبت به سایت های دیگر متفاوت است. در سایت های شرکتی تولید محتوا بیشتر بر پایه حوضه ی کاری آن شرکت و همچنین اطلاعات و راه های ارتباطی با آن شرکت ایجاد میشود. هنگام سئو وب سایت شرکتی تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند میتواند بهترین گزینه برای بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل باشد. سئو موشک با استفاده از کارشناسان خبره تولید محتوا میتواند بهترین و باکیفیت ترین محتوا را در هر حوضه کاری برای شرکت شما تولید کند.

سئو سایت شرکتی چیست؟

سئو سایت شرکتی چیست

سئو یعنی بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجوگر، مطابق با قوانین و الگوریتم ها گوگل میباشد که باعث رسیدن یک سایت به رتبه های برتر گوگل میشود. الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال بروز رسانی هستند و تلاش میکنند که در سریع ترین زمان ممکن کاربران را به خواسته هایشان برسانند. هر وبسایتی که بتواند نیاز و اهداف کاربران را در سریع ترین زمان ممکن برآورده کند بدون شک میتواند در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد.

به طور کل میتوان گفت هر وبسایتی که بتواند محتوای جامع و کاربر پسندی داشته باشد و همچنین تاکتیک ها و نکات سئو را رعایت کرده باشد میتواند به این موفقیت برسد.

روند بهینه سازی و سئو سایت شرکتی شامل اقدامات متعددی است که هر کدام به نوبه خود برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل تاثیر گذار هستند. وبسایتی در نبرد سئو موفق است که بتواند مخاطبان را راضی نگاه دارد و آنها را به اهدافشان برساند.

سئو وب سایت شرکتی چقدر زمان میبرد؟

زمان لازم برای سئو وب سایت شرکتی میتواند به عوامل زیادی وابسته باشد. 

  • سختی کلمه کلیدی
  • میزان رقابت در حوزه کاری
  • درخواست و خواسته های کارفرمایان
  • میزان حرفه ای بودن سئوکار سایت
  • استفاده از روش های اصولی یا غیر اصولی سئو

بهترین روش برای سئو کردن سایت های شرکتی استفاده از روش سئو کلاه سفید و گاهی کلاه خاکستری همراه با ترفندهای آن است که تیم سئو موشک با رعایت تمام نکات، آنها را به نحو احسن پیاده سازی میکند. معمولا 6 تا 18 ماه طول میکشد تا با این استراتژی سایت شما به نتایج مطلوب برسد. این روش نزد گوگل از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و آن را دوست دارد.

سئو وب سایت شرکتی چقدر زمان میبرد

رقبایتان تا چه اندازه قوی هستند؟

این که در حوزه کسب و کار شما رقیب هایتان تا چه اندازه قوی هستند و چقدر بر سئو وبسایت شرکتی خود کار کرده اند و چقدر به سایت خود اهمیت میدهند، میتواند در هزینه سایت و زمان به نتیجه رسیدن آن بسیار تاثیر گذار باشد.

خدمات سئو سایت شرکتی در سئو موشک

  • تحلیل و برسی رقبا، انتخاب کلمات کلیدی لانگ تل و دم دراز به صورت هدفمند
  • تولید محتوای یونیک، با کیفیت و ارزشمند
  • تولید محتوای متنی، تصویری، ویدیوی، صوتی و … 
  • اتصال و راه اندازی ابزارهای سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و … برای تحلیل، بررسی و بهینه سازی سایت شرکتی
  • پشتیبانی سئو سایت شرکتی به صورت تخصصی و ارائه گزارش بصورت ماهانه
  • ویرایش، بهینه سازی و ارتقای صفحات ارزشمند و درآمدزای سایت
  • افزایش و ارتقای رتبه سایت در نتایج گوگل به صورت اصولی به روش سئو کلاه سفید
  • لینک سازی های داخلی و خارجی طبق مقررات و خواسته های گوگل
  • بررسی و شناسایی urlهای شکسته و خراب تمام صفحات و برطرف کردن آنها
خدمات سئو سایت شرکتی

اهمیت سئو وبسایت شرکتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مشاغل اینترنتی و آنلاین هر شرکتی که بخواهد در کسب و کار خود به موفقیت برسد باید پیش از انجام هر کاری در حوزه خود بازار را در اختیار بگیرد. برای رسیدن به این موفقیت باید بتواند مشتریان زیادی را جذب کند، که انجام این کار مستلزم برنامه ریزی بسیار دقیق و هدفمند است.

یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش برای جذب مخاطبان و مشتریان زیاد طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی آن به صورت اصولی است. یک سایت شرکتی علاوه بر داشتن گرافیکی جذاب و کاربرپسند و همچنین محتوای ارزشمند و باکیفیت باید طبق قوانین گوگل به گونه ای پیاده سازی شود که بتواند در بین رقبای خود بالاتر از آنها در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد.

سئو سایت شرکتی میتواند شما را به اهداف خود برساند و بیزینس و فعالیت شما را بالاتر از حریفانتان در نتایج برتر گوگل نمایش دهد، که در نتیجه باعث سرازیر شدن مخاطبان به وبسایت شما میشود.

اهمیت سئو سایت شرکتی

طبق آمار گوگل بیش از 85% از مخاطبان از صفحه اول گوگل دیدن میکنند و 75% بر روی لینک های اول تا سوم کلیک میکنند. این بدان معنی است که اگر میخواهید درآمد خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین افزایش دهید، قطعا باید خدمات سئو سایت خود را به یک شرکت سئوکار حرفه ای بسپارید تا کسب و کار و برند شرکت شما را به رتبه های نخست گوگل برساند.

هدف از سئو سایت شرکتی چیست؟

اگر در وبسایت شرکتی خود بهترین خدمات را هم داشته باشید ولی نتوانید آنها را به مشتریان هدفمند نمایش دهید و آنها را جذب کنید در واقع شما هیچ درآمد و نتیجه ای از طریق اینترنت نخواهید داشت.

هدف از سئو سایت شرکتی

با آنالیز، بررسی و پیدا کردن کلمات کلیدی هدفمند که کاربران آنها را در موتورهای جستجوگر سرچ میکنند و دنبال خدمات رسانی هستند میتوان مخاطبان را به سمت وب سایت خود جذب کرد تا خدمات و حرفه خود را به آنها معرفی نمود.

امروزه فضای اکثر کسب و کارهای شرکتی به صورت رقابتی است و آنها نیز در سئو وبسایت شرکتی خود بر روی کلمات کلیدی هدفمند و درآمدزا برنامه ریزی و هزینه میکنند. به همین دلیل است که برای سبقت گرفتن از آنها باید سئو سایت شرکت خود را اصولی و با توجه به تاکتیک ها و استراتژی های قوانین گوگل پیاده سازی کنید.

تیم سئو موشک با داشتن تجربه و تخصص بالا میتواند سئو سایت شرکت شما را با برنامه ریزی دقیق و پیاده سازی تاکتیک های سئو به رتبه های برتر موتورهای جستجوگر برساند.

هزینه سئو سایت شرکتی چقدر است؟

هزینه سئو سایت شرکتی میتواند با توجه به خواسته های کارفرمایان، اهداف و تقاضای آنها متفاوت باشد.

برای مشخص شدن قیمت سئو سایت شرکتی ابتدا باید با ابزارهای سئو، سختی کلمه کلیدی را برسی کنیم، سپس رقبای حوزه کاری شما باید شناسایی و آنالیز شود. این که آنها چقدر بر روی سئوی سایت شرکتی خود کار کرده اند و میکنند باید بررسی شود، تا بتوانیم قیمت نهایی را برای شما اعلام کنیم. معمولا هزینه سئو وبسایت شرکتی ماهانه از 8 میلیون تومان شروع میشود و با توجه به نوع حوضه کاری شما میتواند متفاوت باشد.

هزینه خدمات سئو سایت شرکتی چقدر است

تفاوت سئو سایت شرکتی با سئو فروشگاهی در چیست؟

سئو وب سایت شرکتی از نظر ساختار و کارایی با سایت های فروشگاهی متفاوت است. با بهبود سایت شرکتی میتوانید بازاریابی های فوق العاده ای انجام دهید و خدمات خاص شرکت خود را در نقاط وسیع تری از کشور در معرض دید مخاطبان زیادی به نمایش بگذارید.

در بهینه سازی سایت شرکتی کلمات کلیدی که بیشترین رقابت را دارند میتوانند مخاطبان هدفمندی را جذب کنند. بنابراین شناسایی این کلمات میتواند باعث افزایش نرخ کلیک و ترافیک سایت شود.

در سئو سایت های شرکتی محصولات یا خدمات ویژه ای ارائه نمیشود و تنها برای معرفی آن شرکت طراحی و بهینه سازی میشود. و هدف اصلی آن نمایش اطلاعات مربوط به شرکت از جمله اطلاعات تماس با ما، درباره ما و سوابق کاری برای آگاهی بیشتر مخاطبان و جذب آنها است.

تفاوت سئو سایت شرکتی با سئو فروشگاهی

اما هدف یک وبسایت فروشگاهی برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل به فروش رساندن محصولات و خدمات خود به صورت اینترنتی و آنلاین است. میتوان با سئو کردن اصولی وب سایت فروشگاهی بالاتر از رقبای خود قرار گرفت، فروش و درآمد خود را چندین برابر افزایش داد.

بدیل بروزرسانی مداوم الگوریتم های گوگل اگر سایت فروشگاهی شما در کلمات کلیدی سخت و ترافیک بالا رتبه های برتر گوگل باشد، باید بهبود و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی خود را بصورت دائم و اصولی آپدیت کنید تا از رقبای خود جا نمانید. در سایت های فروشگاهی بدلیل وجود تعداد زیاد محصولات و این که همیشه در حال افزایش و کم شدن هستند نیازمند بروزرسانی همیشگی و گسترده میباشد.

پس میتوان گفت سئوی سایت برای هر نوع کسب و کاری با توجه به اهداف و حوزه فعالیت آنها متفاوت است. شرکت seomoshak سئو سایت شرکتی، سئو سایت فروشگاهی و کلیه خدمات سئو را مطابق با نیاز کاربران هر حوزه به صورت حرفه ای و تخصصی طبق قوانین گوگل به روش سئو کلاه سفید انجام میدهد.

سئو وب سایت شرکتی به صورت محلی

سئو محلی یکی از بهترین روش هایی است که میتوان برای سریعتر به نتیجه رسیدن یک سایت شرکتی پیاده سازی کرد. با لوکال سئو میتوان مخاطبانی که در محدوده جغرافیایی و نزدیکی شما قرار دارند، به سمت سایت جذب کرد.

 امروزه گوگل توجه زیادی به سئوی محلی دارد چرا که جستجوهای محلی رشد فوق العاده ای داشته و هر روز هم در حال افزایش هستند. با پیاده سازی این روش میتوان شرکت خود را در یک منطقه و یا یک شهر در سریعترین زمان ممکن در معرض دید مشتریان قرار داد، به شرطی که نکات و تکنیک های سئو محلی به درستی پیاده سازی شده باشد.

با لوکال سئو میتوانید برند شرکت خود را در شهر یا در یک منطقه خاصی به شهرت برسانید. سئو محلی کم هزینه ترین و ماندگارترین روش تبلیغاتی برای شرکت هایی است که میخواهند در مدت زمان کوتاهی به نتایج برتر گوگل برسند و ترافیک سایت خود را افزایش دهند.

سئوی محلی سایت های شرکتی

توجه داشته باشید که هنگام سفارش تولید محتوا باید کلمات کلیدی هدفمندی که کاربران آنها را جستجو میکنند به صورت دقیق شناسایی شوند. بعد از تولید محتوا باید نکات و ترفندهای سئو محلی بر روی آن به صورت اصولی پیاده سازی شوند. قرار دادن آدرس، مشخصات شرکت و همچنین نقشه گوگل مپ میتواند در لوکال سئو تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

سوالات متداول درباره سئو سایت شرکتی

سوالات متداول درباره سئو سایت شرکتی

هزینه سئو سایت شرکتی با توجه به سختی کلمات کلیدی و رقابت در آن حوزه و همچنین با توجه به اهداف کارفرمایان میتواند متغیر باشد. قیمت بهینه سازی سایت شرکتی از 8 میلیون تومان شروع میشود.

با توجه به رقبای حوزه کاری شما، سختی کلمات کلیدی و درخواست صاحبان شرکت زمان به نتیجه رسیدن میتواند متفاوت باشد. معمولا از 6 تا 18 ماه زمان نیاز دارد.

داشتن تجربه کاری بسیار بالا، استفاده از متخصصان و کارشناسان سئو و مهم تر از همه پیاده سازی تکنیک ها به روش سئو کلاه سفید در شرکت سئو موشک میتواند دلیل انتخاب شما باشد. 

در سئو سایت شرکتی به دلیل نبود خدمات و محصولات، باید تاکتیک هایی را پیاده سازی کرد که بیشتر بر روی برندینگ سایت تاثیر گذار باشد.

با توجه با الگوریتم های گوگل که روز به روز در حال آپدیت شدن هستند، تضمین رسیدن به رتبه های برتر گوگل کار اشتباه و فریب کارانه ای است. ولی اگر طبق قوانین و خواسته های گوگل عمل کنیم میتوانیم نتایج برتر هم برسیم.

امتیاز ۴.۸۶ از ۵ – ۷ رای
spinner در حال ثبت رای

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام خسته نباشید.
    ببخشید من شرکت پخش ظروف یک بار مصرف در شهر سنندج دارم.بنظر شما من میتوانم با طراحی کردن یک سایت و سئو کردن آن محصولات شرکت خود در سطح کشور توضیع کنم؟

    • درود بر شما
      بله قطعا میتوانید.شما با سئو کردن سایت شرکتی خود میتوانید خدمات خود را در کل کشور برند و شناخته شده کنید و درامد چند برابری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید